[0] - FÖR MYCKET SÖTNINGSMEDEL

Jag har på mig pyjamas, och enda anledningen till att jag är vaken är för att jag tyckte att det var töntigt att lägga sig en fredagkväll före klockan tio. Men sanningen att säga är jag jättetrött. Jag är trött på Anna Anka, jag är trött på kvalitativa innehållsanalyser och jag är trött på att vara vaken. Jag är även trött på sötningsmedel.

Så jag tittar på ett avsnitt av Förhäxad innan jag somnar. Hur smart det är får vi väl se. Det här avsnittet handlar om en demon som ser ens värsta mardröm och gör den verklig.

Och med tanke på att jag tittar under sängen nästan varje natt för att se om det är monster där, borde jag kanske titta på en tecknad film istället. Eller Mary Poppins. Eller något annat gulligt. Inte demoner bara. Men jag kan inte hjälpa det.


0 Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback