[4] - Packa.

Jag packar. Hurra! För på torsdag åker jag. Hurra!
Buss till stockholm 17.00, jag är framme 21.35. Buss från stockholm 22.45.
Jag är i Jönköping 03.25.

Och det intressanta är, att jag oroar mig inte alls för 10 timmars bussresa. Det är hur jag ska spendera en timma och tio minuter i Stockholm som oroar mig. Men det blir väl en bok och en kopp te. (Om inte någon vill umgås. Någon? Umgås?)

Jag förbereder mig nu. Packar lite. För jag har späckat schema de kommande dagarna.

Så nu åker klädesplagg ner i ryggsäcken. trosor, klänning, kjolar och koftor. Och ett par nya öronhängen. Och lite sånt. Jag bockar av varenda plagg jag lägger ner på min packningslista.


För övrigt, jag hade två vita tofflor men en toffla försvann. Hur en toffla kan försvinna på 23 kvadrat är fascinerande. Men jag virkade en till av lite garnrester. Därför ser den lite knepig ut. Men den är lika bra ändå!

4 Kommentarer:
Kit skrev, den 2009-10-20 kl. 12:51:19:

:)

Hej sötnos

Åh, jag jobbar torsdagkväll

annars hade jag lätt hållit dig sällskap ;D



Eller..jag skulle kunna vara i centralen cirkus 21:50, om det är till någon hjälp

Snabbfika, men ändå xD

mula skrev, den 2009-10-20 kl. 13:23:04:

oh, oh, oh, alltså, en snabbfika skulle vara trevligt, men när jag åker tillbaka från Jönköping ska jag vänta från 21.39 till 23.52, då kanske vi kan ta en längre fika? :D det var så längesen vi sågs ju!

Kit skrev, den 2009-10-21 kl. 09:56:52:

jag vet, det var suuuperlängesen xD

när är det du åker tillbaka igen?

malin skrev, den 2009-10-21 kl. 10:56:41:

på måndag, den 26/10 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback