[1] - Ingen (rolig) bild.

Dagens bild uteblir på bloggen idag. Anledningen: bilderna jag tagit med min mobil idag har varit på eluttag och min spis. Varför? För att jag är smart. Eller ja, smart och smart, men jag har självinsikt.

Jag ska resa hem idag. Jag ska ta mitt pick och pack, sätta mig på buss och åka hem. Och jag vet att när jag ska lämna lägenheten kommer jag att titta en miljard gånger om alla kontakter är utdragna och om jag verkligen stängt av spisen och om plattången är av, trots att jag inte ens använt plattången eller spisen idag. Men det oroar jag mig över ändå.

Så istället för att vara hispig när jag lämnar lägenheten, hispig när jag sätter mig på bussen och hispig när jag ska sova imorgon kväll för att jag måste gå igenom "är allt verkligen av?", kan jag bara kolla på bilderna i min mobil! Orosmomentet är borta.

Dessutom ska snälla Anna skjutsa ner mig och väskorna till skolan, och hon har lovat att kontrollera att allting är avstängt och att allt är okej. Bra.

Jag lider uppenbarligen av extrem resfeber. Nu ska jag för 20:e gången kolla att bussen verkligen går 17.00 och att jag har packat ner tågbiljetterna för hemresan.

1 Kommentarer:
Kit skrev, den 2009-10-22 kl. 22:32:41:

hoppas resan går bra :)



ses på måndag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback