[0] - MYSIGARE MED KOPP

Jag gillar det här med att dricka saker ur kopp. Jag dricker te ur kopp. Choklad ur kopp. Jag gillar former och färger på koppar. Jag gillar att ha många koppar. I början av september när jag var i Stockholm, drack jag körsbärsvin ur en kopp. När jag sen skulle arrangera en kräftskiva med Ricky köpte jag en kopp, så jag kunde dricka körsbärsvin ur den.

Idag när jag var på Röda Korset såg jag vita koppar med namn skrivna på dem, i blå färg. Och så tänkte jag på tanten som brukade dricka Coca-Cola ur en vit kopp som det stod "Mats" på.

Då cyklade jag till ICA och köpte en Pepsi Max. Som jag dricker ur min fina kopp. Allting blir roligare med koppar.


0 Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback